KAMPANIA SPOŁECZNA I PROJEKTY
/ W czerni kina
W czerni kina: "Ostatnie dni miasta"
24.03.17
- Są różne historie, języki, granice czasem nie do przkroczenia. Ale bycie fair sprawdza się zawsze - przekonuje Maja Ostaszewska. Zrealizowany z jej udziałem spot "W czerni kina" towarzyszy filmowi "Ostatnie dni miasta".
35-letni Khalid pracuje nad filmem, który ma oddać ducha czasu, uchwycić puls rodzinnego Kairu, gdy stary świat sypie się i kruszy. Na myśl o więzi z miastem nie opuszcza go elegijny ton, przeczucie końca przenika wszystkie działania. Khalid musi opuścić swoje mieszkanie w śródmieściu, bliscy powoli odchodzą, a tęsknota za niespełnioną miłością wciąż spędza mu sen z powiek. Podczas gdy montażysta załamuje ręce, reżyser dyskutuje z przyjaciółmi o bliznach, jakie miasto może po sobie zostawić, i przegląda nagrany materiał, poszukując elementu łączącego w całość obrazy, wspomnienia i impresyjne epizody.
Artykuł powstał w ramach projektu
Prawa własności intelektualnej? Ja to rozumiem!
Społeczna kampania edukacyjna Legalna Kultura
Projekt zrealizowany przez Fundację Legalna Kultura we współpracy i przy wsparciu finansowym European Union Intellectual Property Office
Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura
Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura
- Kampania społeczna i projekty
- Misja
- Wesprzyj naszą misję
- LK w pytaniach i odpowiedziach
- > W czerni kina
- Projekt Kultura Na Widoku
- Projekt Otwarte Drzwi Do Kultury
- Projekt Ja w internecie