KAMPANIA SPOŁECZNA I PROJEKTY
/ W czerni kina
W czerni kina: "Jak zostać kotem"
19.08.16
Nawet, gdy cię nikt nie widzi, zawsze warto być fair wobec innych - przekonuje kocim głosem Anna Cieślak w animowanym spocie "W czerni kina" towarzyszącym komedii "Jak zostać kotem". Autorem animacji jest dr hab. Piotr Welk, Wydział Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Tom Brands (Kevin Spacey) jest multimilionerem, jednym z najbogatszych ludzi na świecie. Stoi na czele firmy, która kończy właśnie budowę najwyższego wieżowca na półkuli północnej. Niestety, brak czasu i ciągle obowiązki oddalają biznesmena od pięknej żony Lary (Jennifer Garner) i ukochanej córki Rebeki (Malina Weissman). Wszystko zmienia się, gdy na jedenaste urodziny dziewczynka prosi rodziców o prezent – nowego kota. Chociaż Tom nienawidzi zwierząt, postanawia spełnić życzenie i wyrusza na zakupy. GPS kieruje go do tajemniczego sklepu zoologicznego, pełnego niezwykłych, egzotycznych kotów. Od właściciela, ekscentrycznego pana Perkinsa (Christopher Walken), kupuje majestatycznego kocura o imieniu Puszek. Niestety w drodze na imprezę urodzinową córki, Tom ma wypadek samochodowy. Kiedy odzyskuje świadomość, odkrywa, że w jakiś sposób został uwięziony w ciele Puszka. Prawdziwe kłopoty, ale i zabawa, zaczynają się dopiero wtedy, gdy zakupiony przez Toma kot trafi w ręce Rebeki.
Artykuł powstał w ramach projektu
Prawa własności intelektualnej? Ja to rozumiem!
Społeczna kampania edukacyjna Legalna Kultura
Projekt zrealizowany przez Fundację Legalna Kultura we współpracy i przy wsparciu finansowym European Union Intellectual Property Office
Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura
Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura
- Kampania społeczna i projekty
- Misja
- Wesprzyj naszą misję
- LK w pytaniach i odpowiedziach
- > W czerni kina
- Projekt Kultura Na Widoku
- Projekt Otwarte Drzwi Do Kultury
- Projekt Ja w internecie