KAMPANIA SPOŁECZNA I PROJEKTY
/ W czerni kina

W czerni kina "Personal Shopper"
17.03.17
Zawsze warto być fair wobec innych - przekonuje Sonia Bohosiewicz w spocie "W czerni kina" przed seansami filmu "Personal Shopper".
Amerykanka w Paryżu. Maureen zarabia na życie jako asystentka i stylistka znanej z pierwszych stron gazet celebrytki Kyry. Choć początkowo jej praca ogranicza się do odbierania ze sklepów kreacji, Maureen szybko zaczyna przekraczać kolejne granice - pod nieobecność pracodawczyni zostaje na noc w jej luksusowym mieszkaniu oraz przymierza bajecznie drogie ubrania. Maureen ma też inną, znacznie mroczniejszą tajemnicę. Jest utalentowanym medium, a za jej przyjazdem do Francji stoi nie tyle chęć zarobienia pieniędzy, ile pragnienie skontaktowania się ze zmarłym bratem bliźniakiem Lewisem.
Za możliwość zrealizowania spotu dziękujemy ekipie studia M.R. Sound
Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura


Publikacja powstała w ramach
Społecznej kampanii edukacyjnej Legalna Kultura

Artykuł powstał w ramach projektu
Prawa własności intelektualnej? Ja to rozumiem!
Społeczna kampania edukacyjna Legalna Kultura
Projekt zrealizowany przez Fundację Legalna Kultura we współpracy i przy wsparciu finansowym European Union Intellectual Property Office
- Kampania społeczna i projekty
- Misja
- Wesprzyj naszą misję
- LK w pytaniach i odpowiedziach
- > W czerni kina
- Projekt Kultura Na Widoku
- Projekt Otwarte Drzwi Do Kultury
- Projekt Ja w internecie
Najnowsze - na skróty
Archiwum - na skróty
