Wpisz e-mail

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

MEC: Telewidzowie zainteresowani ofertą „a la carte”

MEC: Telewidzowie zainteresowani ofertą „a la carte”

Widzowie chętnie kupowaliby dostęp do pojedynczych stacji, a nie całe, odgórnie przygotowane pakiety. Większości wystarczyłoby maksymalnie 10 kanałów, pokazuje Projekt Cyfrowizja III - badanie agencji MEC.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

IFPI Global Music Report 2017

IFPI Global Music Report 2017

Międzynarodowa Federacja Przemysłu Fonograficznego IFPI opublikowała raport podsumowujący ubiegły rok. Globalny rynek muzyczny wzrósł w 2016 roku o 5,9%. Łączne przychody przemysłu muzycznego wyniosły 15,7 mld dolarów.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Stan Czytelnictwa w Polsce w roku 2016

Stan Czytelnictwa w Polsce w roku 2016

Biblioteka Narodowa zaprezentowała wyniki badań czytelnictwa za rok 2016. Wynika z nich, że w ubiegłym roku po lekturę sięgnęło zaledwie 37% Polaków. Co czwarty z nich robi to "intensywnie" czytając siedem lub więcej książek rocznie.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Polacy częściej chodzą do muzeum niż do teatru

Polacy częściej chodzą do muzeum niż do teatru

W ciągu ostatniego roku co czwarty Polak odwiedził muzeum, aby obejrzeć tam stałą ekspozycję lub wystawę muzealną. Jednocześnie aż o 13 punktów procentowych spadł odsetek osób deklarujących zainteresowanie kulturą i sztuką. Głównym powodem nie jest brak środków finansowych, a brak czasu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Raport

Raport "Otwarte innowacje na pograniczu przemysłów kreatywnych, nauki i biznesu"

Z roku na rok zmieniają się narzędzia i platformy komunikacji, z których korzystamy. Podobnie dzieje się z formami dostępu do kultury, rozrywki i edukacji, a także technologiami użytkowymi czy usługami publicznymi. Coraz większą rolę w gospodarkach odgrywają firmy z sektorów kreatywnych - czytamy w raporcie "Otwarte innowacje na pograniczu przemysłów kreatywnych, nauki i biznesu".

> WIĘCEJ

CZYTELNIA KULTURALNA

/ Badania i raporty

Internet łączy Polaków - raport INEA

Internet łączy Polaków - raport INEA

Już niemal co trzeci z nas jest online non-stop, a ponad 90 proc. Polakom Internet ułatwia utrzymywanie kontaktów z bliskimi - wynika z badania multimedialnego operatora telekomunikacyjnego INEA.

> WIĘCEJ


strona
1/13
2

Do góry!